Saturday, January 1

jangan lah buli dia ...

walaupun aku tahu yang korang mesti dah tengok pic nie kat mana-mana website......


tapi tetap juga tersenyum manja bila tengok apa dia tulis, eheheh bagi aku ceria lima saat lah budak chomel nie...


apa-apa pun, jangan lah buli dia....sian dia,,,, dia cakap je dia tak kisah, tapi sebenarnya dia kesah sebab itu dia tulis surat nie dan tampal kat walmart.


layanzzzz.....



ahahah lu chomel lah budak !!!

***********************
FULL STOP

missblurry

6 ,000 yang sedang blur:

aini said...

hahaha.... soooooo cute!!!

misSbLurRy said...

aini,

kan?ehehehh

cacing said...

hahaha... kesian3! nnti cacing panggilkan action kamen tolong adik ye...

misSbLurRy said...

cacing,

ahahaha action kamen

Penggoreng said...

ko nihhhhh... jgn la pggil budak tu 'budak'.. hahahaha

misSbLurRy said...

penggoreng,

abis?nak panggey ape? baby?